invigning av lägenheten!

yes, så igår sov jag första natten i lägenheten!
Lite ensamt, men inte alls så farligt som jag trodde!

"Grannen" ovanför hade gäster över, och dem hördes lite då och då. Hade lite svårt att somna, men vaknade vid halv ett, halv två nångång (så då måste jag ju somnat till sist) av att dem på övervåningen startat en riktig fest.
Det var musik på och flera personer hoppade så det lät som om taket skulle falla igenom.
Men jag lyckades tydligen somna trots det oxå, för yr vaknade jag vid 5.40 när väckningen ringde!

Åkte iväg till jobbet efter att ha klarat mig igenom min första frukost i lägenheten, och jobbade hela dagen.
Vid fem åkte jag hem, och vid sex kom anna över och hälsade på.

Jag köpte pizza eftersom jag var så fruktansvärt sugen på det, och sedan pratade anna och jag i timmar, mös i min säng och pratade ännu mera, och nu har hon åkt hem. Så nu är det dags för natt nummer två här.
Hoppas att den innebär lite mera sömn... förutom det faktum att jag går och lägger mig så sent då!

Imorgon ska jag tvätta och hämta tvätt "hemifrån" och så ska jag la försöka packa upp lite grejor så jag får lite ordning här hemma. Jag har nämligen precis rotat igenom alla lådor sju gånger om för att hitta laddaren till mobilen (som jag förövrigt använder som internet wifi-hotspot nu!) men tillslut hittade jag laddaren, och nu är mobilbatteriet säkrat. men kul kan jag inte direkt säga att det var att rota... så lite ordning, ja tack!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0