hur svårt kan det va?

Mitt friskis & svettis kort höll på att gå sönder, alltså det var en spricka genom halva kortet, precis bredvid den där magnetremsan. Så sist jag var och tränade så frågade jag en kille i kassan om jag kunde få ett nytt.
"Det brukar kosta 50 kronor" sa han, och jag gick därifrån utan ett nytt kort för jag tänker fan inte betala 50 spänn för att få en kort som jag haft sen jag var typ 12-14 år någonting.

Så idag när jag var och tränade så frågade jag igen, men en tjej istället.
Hon frågade bara vad jag hade för kortnummer, och om jag ville ha en ny bild, och sedan fixade hon ett nytt kort till mig. Så enkelt var det. inte ett öre bad hon om heller, tack!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0