Bra början på det nya året!

Igår var jag allt för upptagen med att vara bakis för att skänka minska tanke åt att ens starta en dator.
Fy sjutton vad dåligt jag mådde där ett tag.
Men under eftermiddagen blev det bättre, och sedan på kvällen kom min moster Veronica och hennes kille Cristian!

Sjukt kul att få se henne... jag måste tänka efter för att ens komma ihåg när vi sågs senast! och inte ens då är jag säker! haha! men dem har sovit över här och när dem vaknar blir det lite frukost, och sedan ska jag nog försöka börja packa ner mitt rum eftersom jag troligen ska hämta nyckeln till min lägenhet ikväll efter jobbet! iiiih!

Det nya året börjar bra! Det tar jag som ett tecken på att resten kommer vara det oxå!
Bilder från nyår ska jag försöka klämma upp senare!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0