when you least expect it

Vilken dag!
Jag tänkte åka och lämna tillbaka min vattenkokare som gått sönder, och samtidigt passa på att handla lite mat eftersom jag inte hade någon frukostmat hemma. Så jag går ut till parkeringen, och ser min bil. Som har ett helt totalt platt däck...

Suck!

Ändrar planerna helt. Ringer pappa och frågar om han kan komma och hjälpa mig att fixa bilen efter jobbet, och det kan han. Så jag gick till Hemköp och handlade lite mat, och sedan gick jag till stationen och åkte till jobbet.
Började jobba redan klockan tolv, så det var lite tur i oturen att jag skulle iväg och fixa lite andra saker innan jobbet så att jag upptäckte mitt punkade däck och hann ta tåget.
Efter jobbet blev jag upplockad av min pappa - i min bil. Min underbara pappa hade redan åkt hem till mig och fixat min bil, och pumpat däcket. Han hade även åkt och handlat en vattenkokare till mig efter jobbet, så nu har jag återigen en fungerande bil och vattenkokare.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0