I know you don't care too much, but i still care

God  morgon!
Fick bytt min vattenkokare idag, killen i affären sa att dem hade tänkt återkalla dem för att så många hade reklamerat dem. Bra kvalitet?
Så jag fick ett presentkort som gäller i tio år. Good to know, om jag lixom skulle tappa bort det och hitta det när jag är sisådär 29-30 år så gäller det fortfarande...

Lånade två böcker på biblan. Inte för att jag kommer hinna läsa båda dem på en månad, men kunde inte bestämma mig för vilken jag helst ville låna, och man kan ju alltid låna om. Det gjorde jag ju på den förra boken jag läste. Tre gånger. Det är max antal man får låna om...  Är jag typ den enda i världen som fortfarande lånar böcker på biblan? Det känns typ så. Jag, småbarnsföräldrarna och pensionärerna.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0