Pilligt värre!

Myskväll med tända ljus - har tända ljus varje kväll nu för tiden - och bra musik.
Målat naglarna igen. Det jag målade för några dagar sedan lossnade redan.
Jag vet inte vad jag gör med mina naglr, men det håller aldrig särskillt länge.
Ibland gör det inte så mycket, för jag gillar ändå att måla dem. Men ibland när man inte har tid, eller om man får till något som var jättesvårt att göra och som blev skitbra, så vill man ju att det ska hålla i nån vecka lixom...
 
Hm.. jag får nog googla på detta!
(Eller så använder jag bara för dålig kvalitet på nagellack kanske?) 
Här har ni kvällens resultat. Kände för att jobba lite på julkänslan (och kanske hjälper det snön att komma tillbaka??)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

ser inte bilden..? :) lösningen på ditt problem kallas tunna och flera lager (vet inte om du redan gör det) och ett bra överlack!! mina naglar håller typ en hel vecka nu för tiden!

2012-12-19 @ 22:19:07
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0