Lucia!

Glad Lucia på er!
Idag har jag varit och tränat, dock hade jag jätteont i halsen (och har fortfarande) så det blev en ganska lugn träning. Det kändes ganska bra att vara tillbaka!
 
Sedan åkte jag hem, duschade och fortsatte uppackningen av resväskan. Packade in julklappar och så.
Sedan åkte jag och syrran till Freeport där jag köpte Schampoo. 319 kronor betalade jag för schampoo och balsam, som egentligen skulle kostat 359 kr/styck! (Ännu dyrare om jag köpt det någon annanstans än freeport!) Men jag köpte dem i ett gemensamt paket, plus att jag hade 20% rabatt på en kupong! Kändes ganska värt!
Nu hoppas jag på att det är bra också bara!
 
Efter det åkte vi till kungsmässan och gick lite i affärer. Sedan tog vi en luciafika på espresso house. Tomtelatte! mums! Fast kan tyvärr inte påpeka att jag saknat Espresso house eftersom jag haft tillgång till Starbucks i USA. Starbucks kommer nog alltid vara min favorit...!
Dem hade en jättegod pepparmint mocha! mmmmm! 
 
Efter fikan handlade jag mat, för att fylla upp min ekande tomma kyl! Så nu kan jag återigen äta.
 
Nu är det tända ljus och bra musik som gäller, och så ska jag gå igenom och redigera lite biler. Photoshop, så jag saknat dig!!  Kanske lägger upp några sedan! Här kommer lite foton från dagen. Är fortfarande barnsligt glad över snön!
 
Seriöst kolla prisskillnaden från Euro till Sek!!
Euron ligger på knappt tio kronor, vilket betyder att byxorna kostat knapp 299 kronor om man köpt dem i t.ex. Spanien! Fattar ni nu kära vänner när jag säger att Zara är mycket billigare utomlands!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0