laddar om

Igår vkäll satt jag med mina flickor och drack öl på Viktorias inne i stan. Vi hade det super mysigt!
Anna gav mig en konstig blick varje gång jag köpte öl istället för något annat. haha, men jag står fast vid att jag gillar det! 
 
Efter vi hade suttit där i kanske fyra timmar gick vi till Valand. Där var det svindyrt inträde pluss garderob (vilket anna ilsket kommenterade till en av vakterna när vi gick hem. Han brydde sig inte) (haha!) 
Där dansade vi skiten ur stället typ.
 
Hemma vid tre, och nu laddar jag om för jobb hela långa dagen. 12-22. Julhandelns värsta dag bara... 
Ute snöar det, det känns bra. Det kan passa på att snöa en jäkla massa så att vi får en vit jul tycker jag!
 
Nej nu måste jag sminka mitt bleka ansikte till liv innan jag ska till jobbet! tjah!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0