Imorgon bär det av mot Sverige

Tja! Ursäkta tomheten på uppdatering här under gårdagen. Hade ingen tillgång till internet förutom när jag åt middag och då hade jag ingen dator med mig så jag orkade inte.
Gårdagen var förvirrande. Jag visste inte vart jag var, och staden är så stor att jag mest var förvirrad.
Idag var dock mycket bättre!
Jag var uppe tidigt, hittade till Hollywood Blvd och såg Hollywoodskylten, vandrade lite bland stjärnorna på walk of fame, och köpte mig en guidad "hop on, hop off" bussbiljett och åkte runt staden.
Såg de intressantaste delarna och shoppade lite.
 
Nu sitter jag på starbucks och grejar, kikar på hur jag ska ta mig till LAX imorgon.
Hittar några bra alternativ, dock funkar det inte att betala med mitt bankkort på internet så jag kan inte boka nått.
I "värsta fall" får det bli taxi, vilket känns dyrt, men det får jag ta i så fall!
 
Ska bli skönt att få komma hem!! Längtar efter familjen och mina fina vänner, men inte alls efter kylan eller att jobba. Kommer sakna usa! Jag gillar detta landet!
Los Angeles är grymt, men det är nog inte en stad för mig! Saknar Florida just nu! Men vi får se hur jag känner när jag kommit hem och fått smälta allt!
 
Det känns som jag varit borta huuur länge som helst, och detta har varit bästa resan någonsin!! Längtar redan efter att få göra det igen!! (Efter att ha fått vara hemma lite och kramat om alla så klart!)
Jag har lärt mig så grymt mycket, mött underbara människor, sett en himla massa saker, och älskat varje sekund av det!
 
Har inte lagt över några bilder till datorn än, så dem får ni se när jag kommit hem!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0