I'm out of touch

Halloj!
Fan vad jag älskar livet just nu!!
tog en härlig frukost framför teven, och bara mös.
Åkte till gymet, för andra dagen i rad, älskade det. Vafan, sen när är jag sugen på att åka och träna klockan tio på morgonen?? speciellt efter att redan ha tränat dagen innan. Aldrig. 
Men idag var jag det, och fan va gött det var! Kände mig grym. (haha för vissa kanske detta är vardagsmat, men för mig är det stort!) 
 
Nu sitter jag nyduschad och har en massa grejer som jag ska fixa idag.
Behöver köpa sladd och grejer till diskmaskinen så jag kan testköra den, och så måste jag lämna ett papper på lägenheten. och en sväng förbi Systembolaget för att ladda upp för nyår.
Vafan som än händer då så är alkohol ett måste lixom! haha fan va misslyckat, fyra dagar innan nyår och jag vet inte ens vad jag ska göra...
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0