I don't want a lot for xmas, there is just one thing i need

Sitter här i mitt halvmörka vardagsrum med julbelysningen på.
Mysigt! Att dra upp gardinerna är ingen idé, för då förstör man hela julkänslan eftersom all snö är borta.
 
Jag håller på att tvätta för fullt! Eller är klar med tvättandet, det hänger där nere på tork nu.
Väckning klockan sju, upp och resan tvätten och in med den i maskinerna. Upp och sova.
Väckning en timma senare, hänga upp tvätten och in med nästa omgång, upp och sova.
Väckning en halvtimma senare och hänga upp resten av tvätten på tork - och här är jag nu.
Ska strax ner och ta ner lite av den första tvätten för den borde vara torr nu, och sedan blir det frukost!
 
Jag var inne och kikade i arkivet på bloggen igår och för ett år sedan julpyntade vi för fullt där hemma, och var på jul på liseberg. Dem stänger den 23 så jag har inte långt på mig om jag vill dit, men nu har ju all snö försvunnit och då är det inte lika mysigt. Får se hur det blir, från imorgon kommer jag ju jobba ända fram till jul också...
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0