have yourself a merry little xmas

Hej hej!
åkte in och åt frukost med mina fina imorse. Vi satt på Espresso house i tre timmar, och sedan var anna tvungen att åka till skolan.
Elin kom in, och jag, Marcus och hon gick lite på stan. Sedan hamnade vi på donken där vi satt och åt glass och chillade ett tag till.
 
Nu är jag tillbaka hemma och är jättehungrig, men jag glömmer bort det hela tiden, så jag har inte ätit än.
Hur man nu glömmer att man är hungrig??
 
Julmusik suger. Det finns ju inga bra låtar! Jag lyssnar på en radiokanal med julmusik på spotify och typ var fjärde låt är bra. Men jag tvingar mig själv att försöka lyssna ändå för jag måste ju få lite julstämning! Imorgon är jag ledig, och sedan ska jag jobba ända fram till jul, så måste jobba på detta!
 
Har snart varit hemma i en hel vecka, och känner redan hur jag slinker tillbaka till de gamla tråkiga inläggen om ingenting. Ska försöka ändra på det!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0