Got our head in the clouds and we're not coming down

Idag har det ekat tomt här på bloggen. Ber om ursäkt för detta!
Jobb under dagen, och sedan åkte direkt hem till mina föräldrar för söndagsmiddag.
Mys framför teven och bara chill. Så som en söndagskväll ska vara!
 
Nu sitter jag i sängen och målar naglarna och lyssnar på musik!
Knäppt hur jag kan tycka det är så kul egentligen!
Men det är något med alla fina färger och att få skapa något som blir lite magiskt.
Kanske slänger upp en bild på resultatet sedan om det blir bra!
 
Imorgon ska jag in och fika frukost med Anna och Marcus. Ska bli jätteskoj att få se Marcus igen! 
Och vi har det alltid så mysigt när vi fikar! Bara pratar pratar pratar i timmar. Love it! (Saknar bara lilla Carro) (Men snart får jag träffa henne också, bara fyra dagar kvar!) 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Puss på dig

2012-12-17 @ 09:48:08

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0