Everything's going back to "normal"

Gud vilken fantastisk syster jag är!
Jag lämnade bilen på jobbet så att syrran kan ta den hem ikväll när hon jobbat färdigt.
Själv gick jag och släpade på min grymt tunga matkasse hela vägen hem!
(Till tåget, och hem från tåget) Den var tung. Om ni missade det...
 
Köpte en mini julskinka. En färdiggriljerad sådan.
Man tjänade så grymt mycket på att köpa den jämfört med den färdig-uppskivade, och eftersom jag vill ha det som pålägg till frukost så, why not!? Kommer ju dock bli lite tjockare skivor, men det gör lante så mycket!
 
Idag var jag tillbaka i delin och löste en rast. Första varan en kund köpte av mig minndes jag PLU:et till.
De tre kommande skinkorna hon ville ha tog jag upp på grammet rätt mängd i första försöket.
Hemskt att sådana saker kan sitta så inpräntade i huvudet att man minns dem efter sex veckors uppehåll!!
 
Nu ska jag göra potatismos till mina köttbullat från igår! och dricka julmust! hihi, tänkte ni ville veta! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0