been at the movie theather

Kom precis hem från biografen. Vi tittade på Life of Pi, som handlar om en indisk pojke som hamnar på en flotte med en tiger. Den var helt okej. Vissa delar var bra, vissa delar var lite löjliga.
Tigern fick mig att sakna tigrarna borta i Florida. Speciellt Tony som påminner ganska mycket om tigern i filmen på personligheten!
 
Jag köpte nya skor. Skorna jag hade stank förjävligt och var söndriga, så jag lämnade dem i butiken och tog på mig de nya direkt. Förhoppningsvis luktade han inte på dem...
 
Så åt vi frozen yoghurt. Det var ganska gott! Jag testade alla möjliga smaker, vissa smakade lite mysko och vissa var goa. Toppingen var godast. Typ brownie-bitar, cookie dough och jordgubbar bland annat. Mums!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0