Back to reality

 
Idag var första dagen tillbaka på jobbet.
Det gick bra! Kul att krama om och prata med jobbarkompisarna, och se vad som hänt sen jag åkte.
Inte allt för mycket hade hänt dock, på gott och ont!
 
Igårkväll var jag inne i Göteborg och mös med Anna. Så himla kul att träffas igen!! 
Jag köpte en väska, fast det gjorde lite ont i sparan inom mig. Men jag behövde faktiskt en stor väska.
Min enda stora handväska faller ihop framför ögonen på mig. Så jag fick unna mig det. Plus att jag kollade på denna väskan redan innan jag åkte iväg till USA. Det var ju typ ödet som sa att jag skulle köpa den eftersom den fortfarande fanns kvar!!
 
Nu blir det mys med glögg, pepparkakor med mögelost och nötter! mums!
Imorgon kör vi jobb igen!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

men visa väskan..? ;)

2012-12-15 @ 20:42:07
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0