Back at home

Lyckan av att vakna upp i sin egna säng (Efter förvirrningen av att försöka lista ut vart jag var, hade gått över) var obeskrivlig.
Varm, mjuk och tillräckligt lång. Alla sängarna jag sovit i, i USA har varit på gränsen till för korta!
 
Igår mös jag bara med min moster och syster hela dagen. Hade inte tid att uppdatera er om vad som pågick för jag bara njöt!!
Känslan när jag bytte tillbaka till min egna riktiga mobil - lovelyyyy! Kändes som när man får en ny mobil!
Och sedan samma känsla om igen när jag satte på min egna dator! 
Instagram på mobilen är min bästa vän just nu! saknat det massor eftersom det inte fanns tillgängligt för skruttmobilen jag hade med mig.
Sedan när jag skulle klä på mig njöt jag av känslan att ha fler linnen än fyra att välja på! (Dock blev det ju inget linne jag tog på mig, eftersom det vore lite kallt här!)
 
Sedan tittade vi på film, jag njöt av utsikten genom fönstret, snö, och gjorde ingenting.
Jag blev förvirrad när jag skulle dricka vatten. Det är en konstig känsla att få dricka ur kranen igen när man i så många veckor bara fått dricka renat vatten ur kylen!
Pappa lagade spagetti och köttfärsås till middag, och ja. Jag var lycklig!
 
Vi tittade igenom alla mina bilder en gång till och jag berättade en massa historier för min moster. 
Jag har så sjukt mycket minnen! Bästa jävla resan någonsin!!
Jag är så grymt nöjd att jag åkte!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0