we don't need no wings to fly

Började återigen sex i morse, gick ganska bra att komma upp ur sängen! Men känner mig desto tröttare nu. Fast jag slutade tolv, så det var ingen lång dag. Efter jobbet åkte jag och fikade med mina fina saknade flickor Anna och Carro. Ganska länge sedan vi sågs alla tre nu, och på söndag ska jag få träffa Marcus som det var ännu längre sedan jag såg! ska bli skoj!!
 
Anna var så gullig att hon lånade matteböcker från sin pappa som är lärare, så nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite Matte A. Yiha, bästa fredagsunderhållningen!
Men jag ska fanimej klara detta högskoleprovet galant, och då får jag offra lite! Med lite godis och musik till hands ska det nog inte bli helt omöjligt!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0