Smått Deppig

Jag ska ju på Lady Gaga i Köpenhamn söndagen den 2 September och eftersom jag inte vetat om jag skulle plugga eller jobba kvar så har jag inte brytt mig om att planera det så mycket utan tagit det som det kommer.
Nu vet jag ju att jag ska jobba kvar, och skulle behöva ta ledigt på lördagen, men nu går ju så klart inte det.
Vi har inventering den dagen, vilket innebär att största delen av personalen jobbar. 
Och av chefen fick jag inte ledigt, utan han svarade att jag fick försöka byta med någon.
Det är ju inte så lätt när alla redan jobbar...
Suck, om jag inte hittar någon så kommer jag få åka till köpenhamn över dagen för att sedan åka tillbaka så jag hinner till jobbet klockan elva på måndagen dagen efter. inte alls stressigt eller så! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0