shoppingdagar

Dagen började med jobb, och efter jobbet tog jag pendeln in till Göteborg med Caroline. Vi började med thaimat till lunch, och sedan gick vi en runda på stan.
Köpte en skinnjacka och en väska, och Carro köpte ett par skor!
Sedan blev det en kaffe, och efter det en liten runda till på stan.
 
Väldigt nöjd med dagens inköp, fast det blir dyrt nu, för häromdagen shoppade jag två tröjor på Nelly och så dagens inköp då... 1400 spänn på två dagar! (Det kanske inte låter så mycket för vissa, men det är mycket pengar för att vara jag) Men det är jag värd, för jag har sparat ihop ganska mycket från den förra lönen! och imorgon kommer det ju faktiskt mer pengar in på kontot!
 
Ursäkta att bilden är lite suddig, men med blixt blev jackan röd istället, och det är den ju inte!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0