Så var min helg-mitt-i-veckan slut, back to work!

Som alltid när man åker till ullared köper man mer än man tänkt.
Känner mig fruktansvärt fattig nu.
För mycket shopping, och annat skoj som jag lagt pengar på, och månaden har inte ens börjat än. haha lyckat!
Men det gör inte så mycket, för det kommer en massa skoj framöver som kommer vara värt det!!
 
Just nu känns det ganska jobbigt. Kom på att väckningen ringer klockan fem imorgon bitti. Typiskt. 
det ger mig exakt sju timmar och 23 minuter att sova. Om jag somnade just exakt nu, that is. Men eftersom jag fortfarande är fullt påklädd och sminkad och sitter här, så kommer ju inte det ske!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0