I remember every sunset

Tog emot sjukt mycket att gå upp när jag väcktes och insåg att jag skulle gå upp fast det fortfarande var mörkt ute!!
usch! Jobbet gick dock fort, och nu är jag hemma och ska laga någon mat.
Men jag har så lågt blodsocker att jag inte orkar resa mig från stolen för att laga någon mat. haha!
Usch jag hade världens jobbigaste samtal med chefen efter jobbet. Eller det var inte så jobbigt, nu efteråt, men just där och då kändes det så himla jätte jobbigt!
 
Mer om vad jag snackade med chefen om senare, när allting är helt hundra. (fast det är det nog redan, bara jag som inte vågar tro det) 
 
Nu måste jag försöka få i mig lite mat!
over and out!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0