Högskoleprovs-prepping

Har suttit även denna morgonen med matte-tal.
Det är lite kul när man kommer på saker som man minns.
Det är däremot jätte frustrerande när man inte fattar någonting, även om man läser en förklaring av talet.
Och det är ännu mer frustrerande när man först inte fattar, sedan fattar man, och så får man inte fram samma tal. Hur man än gör! Grrrr!
 
Ska försöka hålla på att öva några gånger i veckan, och läsa lite facklitteratur då och då ända till oktober så att jag inte gör en massa nu och sedan lägger av! I gotta get this! 
 
Nu ska jag i alla fall laga lite mat och sedan blir det jobb även ikväll.
Bytte tid med en tjej som inte kunde jobba idag, så hon jobbar tisdag för mig nästa vecka, vilket betyder att jag är ledig i helgen, jobbar måndag och sedan är ledig två dagar i rad igen! Det är ju inte helt fel! :D 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0