Galet tangentbord!

Idag var det jobb 8-15 och efter det åkte jag444
haha asså mitt tag4444 ... ja mitt tangentbor4d är helt konstigt!!
när jag skriver vissa bokstäver dyker plusstecknen och siffror upp efter bokstäverna.
Och när jag försöker skriva på sifferknapparna till höger så blir det så här: (nu skriver jag 1-9)
19234785678519
vad kan man göra för att få det normalt igen??
och i börgan av det5ta (haha kolla femman där lixom!) inlägget gick det inte att deleta, istället skrev den fyror när jag klickade på knappen. Därav alla fyrorna...
 
blir lixom lite jobbigt när man försöker skriva in lösenord och sådant och så ploppar det upp en massa siffror och sånt mitt i. Nu funkar deleteknappen igen, men siffrorna till höger på tangentbordet har varit så här i några dagar nu! jätte konstigt!!
 
det jag ville säga i början var i alla fall jag jag åkte och fikade med Anna och Carro i en park efter jobbet. Jätte mysigt var det!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0