Typiskt

Tänkte att jag skulle vara duktig och gå till gymmet imorgon.
Så slår tanken mig att mitt kort snart går ut.
Jag går för "skojs skull" in på friskis hemsida och tittar.
Så gick det ut igår!
Så himla typiskt!

Då är ju frågan om man ska lägga pengar på ett nytt. Eller om man ska köpa nått slags klippkort. eller om man inte ska köpa något alls. Eftersom jag knappt gymmat sedan typ januari eller nått, och jag vet med mig att jag alltid gymmar ännu mera sällan under sommaren eftersom man har andra roligare saker för sig då...

Hm... blir nog inget gym imorgon i alla fall då!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill du med på promenad istället då? Mitt gick oxå ut i förrgår...

2012-04-06 @ 23:37:18
Postat av: Johanna

Skaffa ett nytt! Snart får lillsyrran träna igen och hon vill ha sällskap! :D

2012-04-07 @ 10:19:05
URL: http://johannameh.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0