The Lucky one

Filmen igår var bra.
Den levde upp till mina förväntningar!
Väldigt fin, lite förutsägbar, men mycket bra!

Tyvärr var den en kille på raden bakom som spydde mitt i salen - vilket förstörde stämningen lite.
När dem sedan gick utan att säga till någon i personalen och lukten började sprida sig började tankarna om att han kanske var magsjuk och att vi alla skulle bli sjuka. Men än så länge står jag ju upp. Peppar peppar.

Nu längtar jag tills filmen kommer på dvd så jag får kika på den om och om igen...
Så om ni inte sett den tycker jag ni ska se den! Och sedan kommer ju The vow, eller "Älska mig igen" som dem så fint döpt om den till, på bio den 4 Maj. Den måste jag med se!
Även den är ju utifrån en bok som Nicholas Sparks skrivit!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0