sista april

Var hemma och hälsade på igår.
Vandrade dit vid två för att det var så fint väder. Så satt jag med hela huset ensam och solade lite på altanen.

När min syster kom hem så spelade vi lite kubb.

Senare kom även mamma och pappa hem. Vi chillade och sedan blev det middag.
Plötsligt berättar mamma att min moster Teresa ska komma.
Så när vi ätit kom hon, och sedan dök plötsligt en tårta upp.

Vad firar vi? frågade jag.
och då var det tydligen mig vi skulle fira i förskott.

Jag fick en Espressohouse mugg och en bok av min moster,
en långklänning och en vattenflaska av min syster,
och en vinöppnare och ett presentkort på Ikea av mina föräldrar.
(Tack!!)

Kan inte fatta att jag fyller 21 snart...

(Tänkte lägga upp en fin bild på min mugg här, men det går tydligen inte att lägga upp bilder nu, så ni får föreställa er det istället!)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0