No one else can speak the words on your lips

Nu är ansökan inskickad!
ja till högskolan alltså.
Snacka om läskigt att klicka på en knapp. Fast ska vi snacka om läskigt att klicka på en knapp så är det ju mer teoriprovet när man skulle ta körkort som leder med en sjukt stor marginal. Där snackar vi om tusen känslor inför ett enda knapptryck.

Men jag har bestämt mig, och det känns bra. (Just nu i alla fall, haha)

Igår gjorde vi ett studentinbjudningskort till min syster, blev riktigt fint tycker jag!
Och vi gjorde slingor på mamma.
Jag som mest skulle dit på frukost stannade istället hela dagen.
Men det har varit en mysig helg!

Ute är det snöblandat regn, och jag håller på att tvätta mina jobbkläder så jag har något att ha på mig på jobbet ikväll. Eller dem hänger faktiskt redan på tork... Det har varit en produktiv morgon!
Nu tänkte jag gå ner och se om kläderna är torra, och sedan ska jag laga lasagne!
Köttfärsen i min kyl gick nämligen ut igår! Så går det när man inte är hemma på hela helgen!
Disken från i fredags är lixom kvar i diskhon. haha!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0