Inga fler blonda skämt

Ovant är vad det är. Håret alltså.
Det är plötsligt väldigt mörkt varje gång jag går förbi en spegel.

Blandade reaktioner på jobbet igår. Men alla var positiva i alla fall.
Flera stycken sa " Jag undrade vem fasen det var som stod i delin idag"
En kollega som pratade i telefon  utropade "OJ" rätt in i telefonen när hon såg mig.

jag fick en kommentar att "du aldrig kommer kunna bli blond igen"
Det gjorde lite ont i hjärtat.
Saknar det blonda på ett sätt, men samtidigt gillar jag detta. Det känns mer livfullt och roligt. Men jag känner mig samtidigt blekare.

Japp jag skulle kunna babbla om fördelar och nackdelar i en hel evighet, men nu är det som det är och det är bara att vänja sig.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0