Efterlängtade lediga lördag

God morgon.
Igår blev jag inringd från jobbet precis när jag hade varit hemma hos Carro och bokat biljetterna, så åkte in och jobbade en timma tidigare.

Sedan var det full fart. Var helt tjock i skallen när jag äntligen slutade, och när jag skulle kör hem glömde jag att svänga av där jag skulle, så jag fick ta en annan väg. Haha, När man glömmer att svänga på en väg som man kört i princip två gånger om dagen i ett och ett halvt år så är man trött!!

Men jag kom hem till slut och satt i soffan med popcorn och kladdkaka och bara jäste i några timmar.

När jag vaknade i morse kände jag mig bakis. Huvudet värkte och jag mådde illa, men nu blir det lite frukost och så ska jag kika på den där serien "New girl" och se om den är nått att ha. Sen mår jag säkert lite bättre!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0