• We're not perfect. Any of us. We make mistakes, we screw up but then we forgive and move forward.

God morgon!
Jag hade satt på väckningen eftersom jag trodde att jag skulle hämta min syster kvart över tio på ishallen. Men nej, när jag vaknade låg hon fortfarande i sin säng. Jag sticker in huvudet i hennes rum och frågar.

"När börjar din träning?"
"Två" svarar hon
(och den träningen visste jag redan om, men när började den tidigare träningen som jag skulle hämta henne från?)
"men den andra? jag skulle ju hämta dig kvart över tio"
"ja ikväll" säger hon och lägger sig ner igen.

Jahopp... bra kommunikation där.
så nu är jag alltså vaken. Äter lite överblivet godis, och är inte alls särskillt sugen på frukost av något slag.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0