sol utan brun?

Köpte denna för att jag känner mig så sjukt blek i ansiktet.

Smetade in den igår, och det kändes bättre direkt.
Sedan kändes det som om jag fortsatte att bli brunare och brunare ju längre dagen gick. På kvällen kände jag mig som en morot.

På flaskan står det att man ska använda den varje dag tills man uppnår den färgen man vill ha.
Ja om jag fortsätter med den varje dag så kommer jag se ut som en morotsneger. (om man nu får uttrycka sig så)

Och idag när jag har smink på så ser jag ut som en fjortis med alldeles för mycket brunkräm... haha!

Men förutom det så funkar den ju uppenbarligen. Och den lukatar inte så frukansvärt mycket brun utan sol som månag sådana krämer gör.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0