I don't know if I'll make it, but watch how good I fake it

Jag blev jätte glad igår! blogg.se har fixat en app! Sedan såg jag att det stod för iphone. suck.

Men jaja, det är ju inte så att jag behöver blogga från mobilen direkt ofta. Men det hade vart kul.


Just nu fixar jag två luncher. En att äta nu innan jobbet, och en att ta med. Blir ingen frukost idag, vilket passar mig just fine! Frukost är ändå överskattat!

Är jätte trött, för jag har vaknat en massa gånger under natten. Kunde inte somna först, och sedan var klockan helt plötsligt fyra. Så jag antog att jag somnade ändå, bara det att det inte kändes som om jag sovit någonting. Sedan vaknade jag en massa fler gånger, och sedan vaknade jag kvart i nio, och kunde inte somna om.

Hoppas på att denna dagen går fort så att jag får komma hem och sova igen! haha!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0