Helg!

Man brukar ju säga att man mår som man förtjänar dagen efter, men jag håller med Carolines mamma när hon sa att det inte betyder att det inte är synd om en för det.
Usch vad jag mådde dåligt i lördags. Och lite synd om mig var det faktiskt oxå. Kvällen var jätte rolig, men det blev lite för mycket att dricka som vanligt.

Vi kom inte iväg in till Göteborg ens, utan det slutade med att vi sov över hos Caroline. Detaljerna behöver vi ju kanske inte gå in på, men man kan inte annat än att skratta åt det nu i efterhand.

Efter att ha varit hemma en sväng på lördagen och tittat på en film, så bar det iväg til familjen Grann där det var kräftskiva. Mycket mysigt, och utan en enda klunk alkohol. Precis vad jag behövde.

På bussen hem stod jag inklämd mellan fem tjejer som skrek till varandra på svengelska och klunkade vin, och några killar som inte kunde stå rakt, utan vinglade fram och tillbaka med ölflaskor i händerna.
Hela bussen luktade spya och var överfull, och det var inte den roligaste bussturen jag varit med om.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0