Bad hairday?

Gud vilken belutsångest jag har!
Just nu har jag bara lust att ringa och avboka min tid hos frissan imorgon.
Jag vill inte klippa av mitt hår!!

Men om vi väntar en halvtimma så kommer jag att tänka att "jo, men jag vill ha nån slags förändring av frisyren trots allt"

Jag har en känsla av att mitt hår kommer bli kort imorgon. (och emellanåt vill jag klippa det kort) Men när jag tänker på det så saknar jag redan det långa. Varför är det alltid så? Man sparar till långt hår, och när man äntligen har fått långt hår, ja då tröttnar man och vill förändra det.

Så klipper man sig, och någon månad senare börjar man spara till långt igen, och så fortsätter det i en jäkla cirkel, om och om igen.
Jag vill att dem ska klippa mig, och sedan får jag välja om jag vill ha det så, eller ta tillbaka det gamla. haha, det hade vart något!

Det jobbigaste är att jag jämför alla jag ser.
"Åh hon hade fint hår, men hennes hår var ju långt"
"Hon har ju sååå fint hår, men hennes hår är oxå långt"
"Fast hon var ju faktiskt oxå fin i håret även om hon har kortare hår..."

SNAAARK! Lägg av lixom!  Bara ge upp! okej, jag ska sluta innan ni tror att jag håller på att bli galen för att jag pratar med mig själv.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0