Min helg, so far

I fredags hade vi myskväll, jag JoJo och Emma. Vi åt kyckling fajitas, och tittade på idol.
Sedan följde vi Emma till bussen i dimman, och jag gick och la mig strax innan tolv för att gå upp och börja jobba klockan sju på lördagsmorgonen.

Mamma och pappa kom hem på fredagskvällen, men jag hade redan somnat, och eftersom jag åkte till jobbet så tidigt så hann jag inte träffa dem då heller.

LÅng dag på jobbet, och efteråt skyndade jag iväg till tåget för att åka in till Göteborg och träffa mina fina flickor.
Vi fikade på Espresso House, men sedan stängde dem klockan sju, så vi gick och köpte godis, och fördrev sedan tiden ti två timmar, tills bion börjaden.

Bra film, men lite seg emellanåt. och en mycket mysig kväll!
Jag tog bilen hem, och dimman var värre än tidigare. Det gick knappt att se fem meter framför bilen.
Hade det stått något - eller någon på vägen hade man inte sett det. Lite läskigt!

Jag kom hem vid ett och gick in och kramade mamma välkommen hem eftersom hon låg i sängen och hörde mig komma hem.
I morse fick jag ett hårt och ett mjukt mobilskal från mor o far. 
Vitt med silvriga detaljer.

Jag har bara ätit godis idag än då länge, (och en salamiskiva) så det kanske är dags att börja tänka på lunch snart...

Farmor och farfar har varit här, och jag har gosat lite med Mida, deras vovve. Och blivit ännu mera hundsjuk.
Men som sagt, jag ska försöka hitta något att äta nu!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0