Dagen efter

Igår blev det en tur till affären med mamma, och sedan åkte jag hem till min moster Teresa och fikade och åt med henne och mormor.

Första gången jag fick se Teresas lägenhet, och vi hade en mysig kväll. Med bland annat ett försök att koka bort rödvin från vita stolöverdrag i en kastrull...

Sedan åkte jag hemåt i regnet. Trött. Ville bara hem, men det kändes som om tåget tog två timmar istället för knappt en halvtimma.

Väl hemma gick jag direkt och la mig.

Här får ni två bilder från helgen. Vill bara påpeka att min mobil inte är så bra på att fota i mörker... som ni kanske ser själva!
I morse fick jag sms om förfrågan om jag kunde åka in o jobba tidigare idag, så nu käkar jag frukost och sedan åker jag iväg och jobbar! och bara sådär har en ny vecka rullat igång!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0