confused

Denna veckan känns jätte knasig. Jag jobbar bara stängning alla mina pass. Så idag känns det som att det fortfarande är onsdag eftersom jag inte är på jobbet nu. Men jag ska till jobbet sen...

Jag blir helt förvirrad! Det känns typ som att jag varit ledig hela veckan, bara för att jag jobbar så ovanligt lite, och sena pass.

Jag har en sådan sjuk träningsvärk att man nog mer skulle kunna kalla det förlamning. Magen känns hela tiden, och så fort jag reser mig, eller byter ställning på benen så värker dem, och rumpan något fruktansvärt.
Ett tecken på att det är dags att verkligen ta tag i det här med att träna? jo, jag tror det!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0