När man äntligen får paket vet man inte ens vad det är...

Hemkommen efter träningen har jag precis hoppat ur duschen och det ringer på dörren.
Jag drar på mig morgonrocken och går och öppnar. Där utanför står ett grönt paket. (Ett ganska stort sådant)
Och det var till mig. Vem kan det vara från? tänkte jag och tog med det in.
Jag öppnar det och ut kommer, ja jag vet inte ens vad det är. Nån sorts bag/påse. En golfbag kasnke???
Och ett brev...
Jaha, har jag varit med och tävlat? och tack då... (inte för att vara otacksam) men jag hade ju hellre tagit emot pirates filmen eller nått!

Kommentarer
Postat av: aaa

vilken fin väska du har skaffat mamma... hahaha

2011-11-23 @ 19:28:40
Postat av: -||-

du behöver inte gå till den där outleten längre ;)

2011-11-23 @ 19:33:14

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0