Hjälp, vilken kväll det blev! :D

Emma på jobbet frågade: Vad ska du göra ikväll då?
Jag svarade: nej jag ska bara sitta i soffan med en chipspåse och sedan sova!

Eller inte!
När jag slutade hade jag fått sms från Anna som undrade om jag ville med, och självklart blev jag superpepp!
Jag åkte hem, duschade och åt, och en timma efter att jag hade slutat satt jag på tåget in till Göteborg.

Väl där inne träffade jag Marcus, Anna, Elin och Louise på Chez amis.
Sedan gick vi vidare till Berså, och där stannade vi tills klockan tre på natten.
Då fick jag kuta till tåget för att hinna med det sista hem.
På vägen till tåget träffar jag två arbetskamrater, som oxå ska med tåget, och vi åker tåget hem ihop.

Ganska trött o lite schleten, men dags att tagga om, för ikväll blir det vinprovning!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0