Foton in my <3

När jag satt och gjorde min "nogg" så var det en massa bilder som var borta på datan. Efter en massa letanden så kom jag fram till att dem inte fanns någonstans. Det visade sig att då datan i källaren hade krashat så var det egentligen inte datan, utan den externa hårddisken som egentligen hade krashat. Så alla bilder från november förra året till och med Juni detta året är borta. Bara sådär. Poff.
Det är ju bara bilder, men ändå känns det så... tomt. Konstigt. Bilderna som jag lagt upp på bloggen finns ju kvar, men det är inte ens en tiondel av alla som jag vekligen har tagit.

Jag kikade på kamerans minneskort och där hittade jag bilder från januari till Mars som jag inte hade raderat. Så då kändes det lite bättre igen. Men ändå, det är en massa foton som jag saknar.
Vi har till exempel varit på tjolöholms slott två gånger sedan november, och där hade jag en massa fina och roliga kort, men dem är borta.

Korten från Turkiet i sommar har jag i alla fall kvar, för dem har jag sparat på denna datan. Men korten från förra julen, och nyår finns däremot inte.
Minnena finns ju kvar, men foton har ändå en liten speciell betydelse. Om inte annat gör dem ju att man minns minnena så mycket bättre...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0