Film-söndag

Blandade känslor efter filmen.
Tycker att den var bra, men hade lite sega o konstiga scener då och då.
Några skratt fick man, och jacob var ju snygg att se på. Fast Bella kan man ju inte direkt säga det samma om. Hon såg ut som en femtioårig tant i halva filmen.

Typiskt att det är ett år till nästa film bara! Är ganska sugen på att se hur dem tänker avsluta filmerna nu...
och som jag skrev förut är jag något sugen på att läsa boken. Fast då kommer jag vilja se sista delen ännu mer.  Dagens i-landsproblem skulle man kunna säga!

Nu tänkte jag se på ännu en film. Fast på tv denna gången. The Holiday. Typisk julfilm som jag sett ungefär en gång om året de senaste åren (runt jul såklart) väldigt mysig film tycker jag!

Och i morse tittade jag på Karatekid. Mycket bra film! Man skulle kunna säga att detta blev en riktig filmdag!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0