sunny monday

Goddagens!
Idag har jag hunnit med en massa känns det som!
Började med att titta på ett avsnitt av hellcats medans jag åt frukost, efter det drog jag på mig lite kläder och tog en sväng med gräsklipparen i trädgården.

Bra där pappa att du har ställt en skottkärra överfull med jord mitt på gräsmattan, och som om inte det var tungt nog, så hade däcket punka, försök flytta den ni!
Efter en massa försök lyckades jag flytta den bakåt, tillräckligt för att kunna komma åt överallt!

När gräset var klippt la jag mig ute i solen och solade ett bra tag, och sedan drog jag på mig lite kläder och gick ner till kungsmässan och fixade lite grejer. Jag minns inte ens när jag GICK ner till kungsmässan sist. J
ag har ju gått ner till stationen ett par gånger, men jag tror inte jag har gått till kungs sedan jag fick mitt körkort! Illa!

Nu är jag tillbaka, och tänkte äta lite lunch och sedan får jag se vad jag hittar på tills jag ska iväg och jobba.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0