Maj 6, 2011

Nu är jag inte längre tonåring :O
Förra veckan fick jag ett formulär där jag bland annat skulle fylla i hur gammal jag var, och jag höll på att kryssa i rutan för 18 år...  Bara två år efter i tiden!

Blev väckt vid halv åtta i morse och fick lite presenter, och sedan dess har jag varit uppe.
Duschat, rakat benen, klätt på mig och sedan gjorde scones till frukost.
Funderar på om jag ska åka lite tidigare till jobbet för att gå in en sväng och köpa något gott att äta på rasten oxå, för känner inte super mycket för att ta med mig resterna som finns i kylen och som jag ätit de senaste två dagarna till middag..!

Det blir att jobba 13-20.15 och sedan ska jag skynda mig hem och sen kommer mina flickor och då blir det party hela natten lång!
 
Här får ni några bilder från gårdagens shoppingtur (Hittade tyvärr ingen klänning tills ikväll  så det blir att dra på sig nån gammal trasa)



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0