Happy happy!

Tja tjaaa!
Det blev en dag i Göteborg med Anna. Vi vandrade runt i affärer, försökte hitta en väg över till andra sidan Avenyn utan att lyckas (Det var göteborgsvarvet, och hela avenyn användes som löparbana)
Och sedan käkade vi thaimat. Riktigt gott, men sedan ett tag efter det fick jag ont i magen och mådde illa.
Vi gick tillbaka till Nordstan och jag hittade en jeansskjorta och en klänning som jag köpte, och sedan åkte vi hem vid sex-tiden. Ett tag efter att jag kom hem gick illamåendet över, och jag fattar fortfarande inte riktigt vad det var...

Nu har jag precis kollat på film och ätit grillat med la familia (eller jag åt inte så mycket eftersom jag inte var särskillt hungrig efter den gigantiska lunchen) och nu tänkte jag krypa till kojs. Imorgon är det söndag, och det känns helt underbart att jag har en HEL dag till ledigt innan jag ska jobba igen! :D


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0