Cause' I love you whether it's wrong or right

Igår kom jag hem från en mysig fika runt klockan fem. Ingen var hemma, men det var la inte sådär jätte konstigt. Sedan fyra timmar senare hade fortfarande ingen kommit hem, och ingen hade sagt att dem skulle göra något speciellt. Jag hade ett svagt minne av att min syster pratat med någon igår på modevisningen om att hon inte skulle hem innan träningen, så jag antog att hon var där - och när hon är på träningen så är oftast mamma där oxå, så då visste jag i alla fall vart dem var, men pappa då? Jo han var på afterwork  (??)

Det är så typiskt min familj att aldrig berätta för mig när dem inte kommer hem till middan, så jag vet aldrig om jag ska vänta på mat, om jag själv ska laga middag till hela familjen, eller om man helt enkelt bara ska laga mat till sig själv.
Sedan när jag själv är iväg så får jag hundra frågor om varför jag inte hörde av sig om vart man var...


Fredag den trettonde idag då, men än så länge har inget speciellt oturligt hänt.
Efter jobbet åkte jag och tankade och sedan bar det iväg mot NetonNet. Jag hittade, körde inte fel en enda gång, och krockade inte med någon bland galningarna inne i Göteborg.
Tur att man har ganska bra lokalsinne! :)

Efter det åkte jag hem och fixade lunch, och nu ska jag titta på film. Om jag inte hade haft någon knäpp spärr i min kropp som gör att jag inte kan somna mitt på dagen så skulle jag antagligen somnat nu, för ögonen går typ i kors, men men jag är ju som jag är...

Ikväll ska jag hem till Carro och käka middag, och sedan blir det jobb igen imorgon klockan sju! Living the dream!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0