natti natti

Det känns som om klockan är elva eller nått, fast den bara är lite efter halv nio.
Vi har haft fredagsmys, tittat på baksmällan, och nu tänker jag snart krasha i sängen!

Imorgon börjar jag sju istället för elva. Så väckningen ringer 5.50! yiha!
Det blir ett pass på tio timmar, och sedan ska jag hem till Caroline på lördagsmys ;)
jag kan redan se framför mig hur osocialt trött jag kommer vara - men förhoppningsvis kanske jag kommit över gränsen till att vara övertrött, då är man i alla fall lite rolig :P

nej men jag ska inte klaga, det blir goa pengar!

God natt på er nu! dags att borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! =D



Vill du vara med och tävla om en Varsity jacka från American Collage värd ca.1600kr? Om svaret är JA ska du gå in på:



http://jennyvuongs.blogg.se/2011/march/vinn-varsity-jacka-fran-american-collage.html



Ha det bra!

Jenny

2011-03-21 @ 10:00:11
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0