ledig dag

Min syster fick som hon ville - skjuts till skolan - eftersom jag bestämde mig att det var lika bra att kämpa mig till gymmet en dag till denna veckan!

Efter gymmet åkte jag hem, och sedan åkte jag ner till Kungs där jag träffade syrran.
Jag ville köpa en ny klänning, men i dem två första affärerna vi gick in i var det bara syrran som provade kläder.

Sedan hittade jag en kjol på Zara för bara 79 kr, men när jag kom till kassan kostade den bara 59 kr!
Så istället för en ny klänning fick jag köpt en sommarkjol... men om nån kan trolla lite med vädret så kanske jag kan använda den snart ändå!?


Kommentarer
Postat av: Vetlealise

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-11-13 @ 21:17:35
URL: http://vetlealise.bloghy.com

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0