good morning friday!

God morgon!
I morse vaknade jag tidigare än jag hade behövt, var pigg och glad och gick upp och cyklade på träningscykeln!
(Man får ju ta igen sig på nått sätt när det var hundra år sen man gick till gymmet!)

Och sedan blev det en lång härlig dusch, och jag passade på att raka benen. Är det knäppt att det känns som lyx att få raka benen efter vintern? haha!

Nu står jag och steker ägg och bacon till frukost, (Bästa maten att äta efter träning, I know!) och lagar tortelini att ta med till lunch!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittat ett företag som säljer Bershka , Pimkie och new look kläder i Skandinavien! Awesome huh ?! joina deras facebook "Gellandia" vettja ! De stod att de lottar ut gratis kläder varje månad ^^ Ett tips från en mode älskare till en annan! ^^

2011-03-25 @ 21:46:40

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0