getting better!

Vaknade imorse och kunde knappt prata, men lite "kan jang" och två koppar te senare är min röst lite bättre igen.
Näsan rinner lite mindre idag i alla fall, så det är jag glad för!

Igår var farmor och farfar här med Mida, deras vovve, och vi fikade och firade pappa lite. Vi lovade att vara hundvakt om några veckor när farmor o farfar ska till danmark, så nu längtar jag typ dit jätte mycket! haha!

Sedan på kvällen kom min syster och mamma hem från schweiz där dem kom nionde plats på VM!
såå duktiga! Dem fick bättre plats än förra året fast med ett helt nytt lag!

Ikväll blir det jobb, varje gång jag varit ledig en hel helg så känns det som om jag inte varit på jobbet på en vecka! jätte knäppt! även om jag var där i lördags och handlade till o med! jag är nog bara konstig! fast det var la ingen nyhet...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0